Historia polskiej motoryzacji, a co za tym idzie kształtowanie się opinii dotyczącej samochodów, ich estetyki i przydatności, to przecież nie tylko auta produkowane w naszym kraju.

To także te, które pojawiły się z rynków zagranicznych, wpisując się na stałe w scenerię naszych miast.

Gdy zastanawiamy się nad pojęciem samochodów, zwanych klasycznymi, to jaki obraz nasuwa nam się i przemyka pod powiekami? Ciekawe byłyby wyniki ankiet przeprowadzone wśród grupy respondentów, właśnie na ten temat.

katalizatory tarczyn Akcesoria dla skoda octavia 3 które mogą się przydać każdemu oleje silnikowe

Wydaje się jednak, że w większości odpowiedzi pojawiłaby się marka samochodu, która w naszym kraju przez długie lata wywoływała bardzo negatywne skojarzenia, jednakże po rozpropagowaniu jej na innych kontynentach, uzyskała synonim wolności i swobody.

Mowa tutaj oczywiście o Volkswagenie, zwanym potocznie „Garbusem”.

Pomimo, iż jego założeniem była duża popularność i dostępność, tak naprawdę dla wszystkich chętnych, po przez jego udział w hippisowskim życiu, tak modnym w tamtym okresie, stał się on symbolem tego o co w tamtym okresie walczono.

Stał się on tym samym klasykiem na całym świecie.